Van Stee stichting

Steunt goede doelen in de sectoren Kunst & Cultuur en Sport & Bewegen in Leidschendam-Voorburg

Projecten 2023

In 2023 zijn tot nu toe de volgende projecten ondersteund:

• Sponsoring Forum Hadriani, brede financiële ondersteuning gedurende twee jaar van de  muziekvereniging Forum Hadriani uit Voorburg. Forum Hadriani zal de bijdrage ondermeer gebruiken om jongeren te interesseren voor het maken van muziek (Kidsplan) en voor de aankoop van instrumenten voor (aspirant)leden.
  • Accordeon ensemble Opus2, bijdrage aan concert "Code to Freedom" op 19 november 2023 in dorpskerk "de Peperbus" in Leidschendam.
  • Huygens Muziekfestival 2023, bijdrage aan Het Huygens Festival, dit is hét klassieke muziekfestival van Leidschendam-Voorburg en vindt plaats in het vierde weekend van september. Vier dagen lang zijn er verschillende optredens van solisten en gezelschappen, zowel professioneel, amateur als jeugd in het Huygenskwartier Voorburg.
  • Nederlands Jenkins Koor, bijdrage aan de uitvoering van "The Armed man" door het Jenkins koor tijdens de dodenherdenking op 4 mei 2023 in de Elandskerk.
  • Duofiets Voorburg, bijdrage aanschaf duofiets. Stichting Duofiets Voorburg richt zich op mensen die niet (meer) zelfstandig kunnen fietsen, maar dat wel graag willen doen door mee te rijden op de duofiets.